درگیری لفظی نمایندگان سوریه و عربستان؛

بشار الجعفری: شما یک روزنامه‌نگار را به طرزی فجیع کشته‌اید

بشار الجعفری: شما یک روزنامه‌نگار را به طرزی فجیع کشته‌اید

نشست ویژه شورای امنیت درباره سوریه با درگیری لفظی نمایندگان دمشق و ریاض در سازمان ملل همراه شد؛ جایی که الجعفری خطاب به نماینده سعودی گفت: شما یک روزنامه‌نگار را به طرزی فجیع کشته‌اید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد با درگیری لفظی شدید میان «بشار الجعفری» نماینده دمشق در سازمان ملل و «عبدالله المعلمی» نماینده ریاض در این سازمان همراه شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست بشار الجعفری خطاب به نماینده سعودی گفت: المعلمی درحالی از عزم رژیم متبوعش برای کمک رسانی به ملت سوریه سخن گفت که ریاض گسترش تروریسم در عراق، سوریه، لبنان، اردن، مصر، لیبی، افغانستان، نیجریه و همچنین جنوب شرق آسیا است. 

الجعفری در ادامه افزود: شما سعودیها کسانی هستید که یک روزنامه نگار منتقد (جمال خاشقجی) را به طرزی فجیع کشته اید؛ بنابراین حق ندارید درباره آنچه که در سوریه می گذرد، اظهار نظر کنید.

این در حالی است که المعلمی نیز در مقابل، ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه دمشق در خصوص ربودن و کشتن روزنامه نگاران، بدون اشاره به شواهد و قرائن موجود، هرگونه دست داشتن ریاض در ماجرای ناپدید شدن خاشقجی را رد کرد!

کد خبر 4434245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha